sova, träna, jobba, äta, BLOGGA!


Blev inget bloggade igår som ni kanske märkte?
Hade måga bollar i luften, fanns ingen tid tyvärr!

Tränade nämligen igår igen, jympa bas!
Men denna gången var det verkligen ett skämt.
Vi fick en gammal gubbe på ca 60 år gammal som skulle leda oss :S
Han bara flummade igenom passet och hade massa konstiga ljud för sig som: "jihaa, hahaha, mohaha, heheh, ohhhh, whaha," ja, jag skämtar inte! Varje gång han bytte övning så var det ett nytt ljud och även under övningen! Det var väldigt lätt mot var d var sist också :S jag & mia gick 20 min tidigare från gruppträningen och gick till gymmet istället & där tränade vi ca 25 min! På 25 min i gymmet blev jag mkt tröttare & svettigare än 40 min på gruppträningen....då är det nåt som inte stämmer va?? haha.
Hoppas fan på att få nån bra ledare nästa gång! Vill inte vara med om sånt fjanteri!
Vill ju känna att jag tränar, det ska ju kännas & vara jobbigt & svettigt =).

Efter gymmet blev d sova 1 tim, sen laga mat och sen åka till worket!
Inget vidare kul inte! Men man måste ju jobba för att kunna leva, inte sant?

Just nu har jag suttit & kollat på massa tv-program som jag missar på kvällarna när jag jobbar.
Kollade på The Hills, The City & på Bonde söker fru :).


Får blogga mer när jag vaknat, för nu ska jag sova!
Natti folks!



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0