.möte, shopping & en lång natt.


Idag var jag på ett möte i ett hus som jag kallar för "vita huset", för det ser så ut :)
Det var ett möte med ett företag som heter Ibility och det är folk som hjälper än att hitta jobb. Typ jobbcoacher och jag var väldigt skeptisk till detta, men det verkar rätt bra faktiskt.

Efter mötet träffade jag min lillasyster Jennifer i stan för lite shopping och äta.
Hon skulle leta efter en korsett som hon kanske ska ha på halloween och sen köpte vi även massa halloweengrejer inne på buttericks. Halloweensmink, blod m.m :)
Sen hittade jag en jättefin kofta från ginatricot och ett par jeans.

Glömde köpa massa som jag borde ha köpt. Massa viktiga saker.
Men får väl ta det imorn eller nån annan dag när jag orkar.
Behöver mina tabletter dock, dom är sluuuut! Måste nog köpa dom imorn :/.

Just nu är jag väldigt trött och ändå ska jag jobba EXTRA i natt.
Ångrar mig lite men ändå inte. Det är ju väldigt bra pengar som sagt :D.
I need money, very mucho money!



Nu ska jag vila mig inför natten....

bilder kommer imorn, orkar inte nu.
Höres...


Här kommer lite bilder....



Sexig röv man fick i dom byxorna som jag testar!! :S




Inne i omklädningsrummet på Gina Tricot.








Testade sushin på Slim Food i nordstan. Var väldigt god faktiskt. MIn lillasyster tog en lyxsallad :)






Hugs Gabrielle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0