Märkt för livet!


Ja, min lillsyster var O tattuerade sig idag!
Jag var såklart med =)
Det blev faktiskt riktigt syggt!
Hon skrev morfars namnteckning på underarmen....

Vill också!!! VILL NU!!!

Vill göra typ 6 st till typ!
Jag har tänkt länge på dessa tattueringar.
Men det blir ju aldrig av!
Tror jag ska boka tid när nästa lön kommer....om jag har råd?
Vill göra 2 st sammtidigt så jag får alla gjort nån jävla gång!
Det är bara O köra på när man väl sitter där ju!
Nej, men får se vad som händer....


Nu ska jag duscha, sen blir det laga mat O sen jobbet!


Hörs väl ikväll kanske?
Eller just det ja, jag ska ju kanske på fest!







Hugs Gabrielle.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0