Lite nytt på bloggen!


Ja, som ni ser så har det hänt lite grejer här på bloggen!
Linda hjälpte mig med textavsnittet, det funkade!
Hon är en ängel ;). Fattar inte varför det inte funkar när jag gör det!
Hon såg ju inne i min stilmall när hon skulle fixa och hon såg det textavsnittet som jag hade sparat där, men ändå syns det inte när jag gör det! För rätt hade jag gjort....nåt fel är det!
Men har iaf mailat blogg.se nu om felet, eller rättare sagt felen! Mycket som inte funkar när jag gör det! Hoppas dom kan hjälpa mig!



Det här snygga här nedan är iaf påväg hem till mig nu nåndag....




Är inne på dag 6 nu med *pip*.
Ser bra result nu. Hoppas på ännu mer resultat ;)





Hugs Gabrielle ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0