Inglorious bastards.


Jag O min fästman har vart på bio ikväll, vi såg Inglorious Basterds.
Den var faktiskt väldigt bra =). Det är en nazistfilm med Brad Pitt.
Jag gillade filmen skarpt O det är många bra skådisar med i filmen.
Så den tycker jag att ni ska se!

Var ju som sagt O tränade idag på friskis & svettis.
Jag O Mia (som jag tränade med) gick på Step 1- pass.
Med step 1 menas att det är det enklaste, men var det verkligen det?
Usch, jag tyckte det var jobbigt, men väldigt roligt faktiskt.
Tyckte väl såklart att det var så jobbigt eftersom jag aldrig har tränat nåt sånt innan, eller inte vart på nåt gym i hela mitt liv heller för den delen! hahah.
Men ska nog gå O träna på Måndag & Osdag också =)
Vill komma i form såklart hahhahaha.

På vägen hem från gymmet så går jag igenom nordstan och där har dom nån gratis sminkning o styling om man går med i club metro, så det gjorde jag =) Man fick även fotas efteråt! Kortet blev väl sådär va! :S
Men kul att bli stylad, älskar sånt! Håret blev riktigt tjusigt O så fick jag en 20-tals make up :) hehe.
Jag såg fan ut som Marlyn Monroe ;P



Här kommer några bilder efter jag blivit stylad.


Lite likt Marlyn Monroe va? haha



Jag hemkommen från bion nyss!





Hugs Gabrielle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0