I wanna ride these things!


Detta är en av mina drömmar!
Vill åka till dom största O grymmaste nöjesparkerna.
Vill åka o åka o åka som en jävla galning!
Älskar sånt här. Så jävla synd att det inte finns såna här grymma i Sverige bara!

Min dröm är dyr, men ska uppfyllas nångång!

Hey Ho Let´s Go!

 

Kingda Ka Rollercoaster - USA

 

 

Kingda Ka, filmning från fronten

 

 

Las Vegas Stratosphere Tower - X-Scream ride


 

Las Vegas Stratosphere Tower




Hur grymt är inte detta?
Jag bara älskar det!
Om jag ändå hade haft alla dessa pengar.
Ja, då hade min dröm vart uppfylld för längsen!

Nån som blir rädd av detta?


Some day, and it is soon....I hope!







Hugs Gabrielle*




 


Kommentarer
Postat av: maddie

vill oxå åka dessa crazy rides! fan va ballt asså :D wiiiiiiiiiiiieeee

2009-10-02 @ 23:47:21
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0