Hemma igen!


Ja nu är jag hemma igen efter all handling m.m.
Kollat på "mammas pojkar" nyss och nu kollar jag på "inlåst".
Tänkte lägga upp min outfitbild nu hehhe. Hann inte förut, missade bussen också :(
Bussjäveln var för tidig, så tro fan att man missar den!

Pratar med den tjejen Linda nu, hon ska försöka hjälpa mig att ändra texavsnitt här på min blogg.
Jag har ju försökt så många ggr, har tappat räkningen och det funkar fan inte!
Får se om hon lyckas, om hon nu gör det är hon fan gud! hahaha

Här kommer oyfitbilden iaf....



Jacka - Svea
Tröja - Gina Tricot
T-shirt - H&M
Jeans - Lee (Carlings)
Skor - Scorett
Väska - H&M


Nu ska jag se om Linda lyckades ändra mitt textavsnitt?




Hugs Gabrielle ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0