.Kiss i sängen.

Fetto-pizzan
Men den var god.
Mycket pepperoni fick jag också :)
Älskar pepperoni!!!




Har inte orkat göra  mycket idag.
Ja inte ens laga mat som ni kanske ser :)
Jobbade ju natt i natt och var hemma kanske 06.45 i morse.

Nåt som är jäkligt roligt när man kommer hem är ju att ens katt har kissat i sängen. Jag ska krypa ner brevid Pat i sängen och känner nån konstig lukt. Men jag tyckte det luktade mat. Tänkte inte mer på det och lägger mig brevid Pat. Går nån sec och känner att mitt täcke är rätt blött och det luktar kattkiss!!! Jag trodde inte det var sant?! Fick slänga mitt täcke i tvättkorgen och lägga några handdukar vid fötterna, eftersom det var lite fuktigt där.
Sen fick jag & Pat knö under samma täcke....

Fattar inte varför hon gjorde så?
Enda sen vi fick henne i Maj så har hon gått på lådan varenda dag.
Detta är första gången hon gör nåt sånt.

Hoppas att detta var en engångs förtéelse!




Jag i mitt nya röda läppstift. Tycker det är hett & porrigt!





Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

Jo det är sant! Hur kunde jag glömma dig :D

Hallå Bobby kommer till Frölunda Torg imorgon! Han kommer vara på Kicks, skall du dit? Jag tror jag skall dit, de första 160 får goodiebags!! Hör av dig om du oxå skall dit. pusssss

2009-10-30 @ 17:23:44
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0