Datorn är fucked up!


Ja, datorn är helt jävla kostig!
Igår funkade ju typ ingeting!
Det ända jag kunde göra på datorn igår var att vara inne på Tv.nu, Facebook & msn.
Jag vill ju gå in på min blogg & blogga, men nej den sidan funkade inte.
Jag ville gå in på Kenzaz blogg, men den funkade inte heller! Ville även gå in på Blondinbellas blogg men den funkade inte heller att gå in på.
Ville även gå in på Tv4.se & kolla lite saker, men det funkade inte heller!!!
Den ända bloggen som funkade att gå in på igår var Kissie hahaha. Roligt värre!

Fattar inte varför ingeting funkade att gå in på igår?
Mozilla Firefox funkar inte ens att starta längre!
Jag fattar inte vad d är för fel?!



Skulle lätt gjort såhär igår!





Märker nu att det fortfaranade dampar!
Jag orkar fan inte med sån här jävla skit!!!

Men vi hörs väl senare....om det funkar, kanske inte funkar alls då!?




Hugs Gabrielle©








Kommentarer
Postat av: Ninnie

usch då! Finns inge värre än när datorn krånglar! :)

2009-10-13 @ 17:59:57
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Ninnie

sv; Haha ja jag förstår de! :)



Jag tycker att det är roligt med webbdesign så jag brukar fippla lite och göra min egna design :)

2009-10-13 @ 20:09:33
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0