BMI!


Läste på Kathleens blogg om BMI.
Jag va ju tvungen att kolla mitt såklart.
Om ens BMI hamnar på 19 & under så är man underviktig!

Jag är 1,58m lång (kort) och väger 48kg (tror jag).
Mitt BMI hamnar på 19,2 alltså som Kathleen säger: "Healthy but close".
Fast här kanske det är "Healthy but VERY close"?
But I don´t give a shit about that!

Jag tycker verkligen inte jag är för smal!
Jag tycker jag ser smal ut, men jag tycker det ser bra ut!
Jag tycker jag har former. Jag har rumpa, jag har bröst, visste inte världens största, men dom passar til min kropp. Sen, visst jag hade inte tackat nej till att få lite större bröst, men då menar jag pyttelite större!!!
Men annars, Nej jag är inte för smal!


Nu har jag brådis!
Ska jobba.





Hugs Gabrielle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0