Be right back...


Ska snart iväg till mamma & pappa.
Jag ska följa med mamma & handla jag behöver handla lite!

Som ni ser så har jag ändrat min design....men är inte 100 nöjd än!

Här har ni tjejen Linda som hjälpte mig lite på traven med min design.
Det ända jag saknar nu är en snygg header och kunna ändra på textavsnittet både i rubriken och i inläggen.
Nån måste hjälpa mig för det funkar verkligen inte :(

Tänkte även lägga upp en outfit bild!
Jag har bara lagt upp en sådan en gång tidigare, så det kanske kan bli lite kul?
Kommer tillbaka med min outfitbild snart efter jag har ätit frukost & fixat mig!

om jag hinner...annars lägge jag upp den senare..


Be right back! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0