Skräckfilmer!


Hej allesammans :)
Kom hem från jobbet för ca 40 min sen och det första jag gjorde när jag kom hem var att ställa mig & baka scones =) det är ju gott med nybakta scones med ost på =) var tvungen!
Har inget gott hemma och är fattig så kan inte köpa heller :(!
Just nu tänkte jag äta mina nybakta scones och kolla på efterlyst, Idol & sen får jag se....
Känner suget av att måla idag! Fan att jag inte hittar mina oljefärger :( Har massor, alla kan ju inte ha gått upp rök bara sådär? Oljefärger är fan inte billigt heller, måste ha dom & det är jävligt snart!
Får väl köra på blyerts eller nåt sånt om jag ska rita!

Tänkte visa er nåt som tydligen ska vara årets läskigaste skräckfilm!
Inte för att jag tror det, men får väl se =)
Jag tycker ingen skrcäkfilm är läskig, asså visst om man kanske sitter heeeelt själv en kväll så blir det ju läskigt för mörkrädd är ja verklien! Men skräckfilmer skrämmer inte mig ett dugg.

Dom skräckfilmer jag tycker är bra är:
 them (en fransk-romänsk sann historia från 2006)
The Strangers (en sann historia från 2008)
The shining (Stephen King film från 1980 för dom som inte vet)
Saw 1 (fast anser inte det vara en skräckfilm. Från 2004)
Antichrist (anser inte denna heller vara en skräkfilm. Från 2009)
The hills have eyes (kärnvapen film. Från 2006)




Här kommer årets "läskigaste" skräckfilm Paranormal Activit.


Vad tycker ni? Verkar den läskig? Inte så värst va? :)






Hugs Gabrielle ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0