Vart i stan.


Hej o hå!
Idag har jag vart i stan...SJÄLV! Ja, jag har inga kompisar! Nej, men var där en snabbis och köpte mig en adventsljusstake =). Köpte den på Åhléns och den kostade bara 39kr. Sen köpte jag lite mossa, svampar, snöflingor, hjärtan, 4 st långa röda ljus som ska vara i ljusstaken. Var även på H&M och köpte en jättesöt neccesär, läppstift (RÖTT) och en snygg ögonskugga (svart och silvrig). Handlade även lite mat m.m på hemköp. Köpte den där nya marabou vinter. Den har smak av kardemumma, nejlika, peppar, ingefära. kanel och vanilj. En riktig julchoklad!
Tycker dock inte den var alls så god.

Lägger upp lite bilder senare på grejerna.







Hugs Gabrielle

Kommentarer
Postat av: maddie

Jag ville faktiskt följa me till stan men har alltid fullt upp med dansen på söndagar.. Snygg adventsljustake iaf ;)

2009-11-30 @ 20:56:19
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0