.Tjurfäktning.


Jag kan inte förstå hur tjurfäktning kan vara lagligt?!
Jag tycker det är helt jävla sjukt! Man dödar ju tjuren.
Man sticker ju en massa svärd (eller vad d nu är) i tjuren!
Då kan väl dom jävla Spaniorerna släppa in sin egna unge där och sticka massa svärd i den?
Nej för människor får man inte döda, ska man få döda djur då? Ska det vara lagligt?
Detta bara för nöjes skull! Jag kan inte fatta det! Blir så jävla arg!

Oj är jag hemsk?! I don´t give a shit!!!
Det är så sant så. Ska man få döda djur för nöjes skull då ska man få göra detsamma med människor! Ja inte vilka människor som helst såklart, utan människor som tjurfäktarna tycker om, som är deras vänner, barn m.m. Dom som dödar tjuren ska fan få lida! Usch, avskyvärda människor! Gå & dö! Skiter om det är nån jävla spansk tradition, ta bort skiten! Det ska vara olagligt! That´s it! Motherfuckers!


Kolla på kilppen....↓.

Detta klippet är från aftonbladets hemsida.
Killen är 11 år. Han blir även skadad under tjurfäktningen.
Gått åt honom!





Här är klippet från youtube.
Får man se mer när han blir skadad osv!




Vad tycker ni om detta?
Jag tycker det är helt sjukt att det ens kan vara lagligt!
Bojkotta hela skiten förfan! Motherfuckers!


Alla är vi individer, bara olika arter & olika spårk.
Ska jag kunna få döda en människa från tex afrika då?
Bara för han/hon inte är eller ser ut som mig?
Just det, nu tycker ni det låter helt sjukt!
Men verkar inte vara fel att döda en tjur?!




Hugs Gabrielle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0