Mycket shopping.


Oj...hehe, vart på Ikea hela dagen idag förut idag (igår).
Köpt massa fina ljus, fat (att ha ljus på), dekorationsand, lykta m.m.
Sen häromdagen var jag i stan o köpte mig en lovely klänning asså!
Älskar den♥! Den har en sjukt snygg blå färg och sitter som ett smäck!
Ska ha den på julbordet på lördag och antagligen på nyår också.
Sen köpte jag lite strumpbyxor, armband och nyttiga grejer.

Här kommer lite bilder på vad som har shoppats :)!








lyktan kostade bara 29 kr.



Allt detta är från ikea. ↑.




Lite grejer till Luci såklart :) Hon älskar den maten ovan, så köpte ett 12 pack!



Från Chilli. Ska ha i hallen. Jätte fin! 69kr bara.


strumpbyxor. 79kr ca.


2-pack strumpbyxor. 149 kr.


Zink tabletter från naturapoteket. Bra för huden. 80kr.


Jättebra fondation. Märket MAC. 275kr.


Nagellacken från Åhléns. 25kr st. Arbandet från H&M. 49kr.
Tänkte ha detta armbandet och det blåa nagellacket till min knallblåa klänning :).


My lovely dress! I´m in love ♥! H&M 199kr. Finns även i svart, mörklila och multiglittrig.



Måste köpa en adventsljusstake också.
Kanske imorn. Men ingen som kan följa med in till stan.
Får se o jag åker in. Är ju första advent imorn, eller ja idag blir det ju :).



Hugs Gabrielle

Kommentarer
Postat av: maddie

wow vilken snygg klänning!!! och ljusgrejen från Chili va riktigt billig ju! :D

2009-11-30 @ 20:54:06
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0