Lön! Då ska man väl vara glad?


Idag eller igår (klockan är efter tolv) kom lönen. Den efterlängtade lönen.
Hade verkligen 0 kr kvar. Så den var behövlig.
Hade/har väldigt mycket räkningar/utgifter dock.
Kommer inte ha mycket pengar kvar efter allt som måste betalas...
Men kommer klara mig tror jag iaf =).

Måste börja köpa julklappar också.
Bir svårt, bara funderat på en grej än sålänge till min lillasyster.
Men får bli nåt mer än bara den grejen.

Köpte lite grejer till mig idag innan jobbet.
Grejer som var behövliga. Sen även en jättefin cardigan.
Den har jag velat ha ett tag och den kostade bara 199kr.



Mörkgrå färg. 199kr. (dålig bild).



Den mascaran är grym!




Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0