jag sover inte...


Klockan är rätt mycket. Kanske borde sova om jag ska in till stan imorn.
Patrik är ute med en kompis. Jag har ringt honom några ggr nu, men han svarar inte :(
Luci bara gnäller (mjauwar) hela tiden vid dörren. Kan ju inte locka henne med godis hela tiden? :S. Fan vad irreterad jag är nu! Varför svarar han inte lixom? Ohh skönt, nu la Luci sig brevid mig här i soffan.

Ingen som vill följa med mig in till stan imorn (IDAG)? Jennifer ville inte :(!
Vill köpa mig en advemtsljusstake. Första advent nu ju!
Sen även ett rött läppstift. Det jag har nu är fan inte rött, utan oreangerött typ.
Sen har det även gått sönder ändå. Köpte det på buttericks nu under halloween.



Kolla, det är fan oreange-ljusrött! Usch :(! 


Ohh. vill färga mitt hår nu :)
Denna gången kommer det nog bli rätt mycket mörkare.
Tror jag ska satsa på det. Vad tycker ni?


Sånhär hårfärg vill jag antagligen ha....↓




Är det för mörkt för mig? Skulle det passa mig?

Kommentera gärna och säg vad ni tycker, vill veta! :)



Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0