.Förhållande.


Detta här nedan vid punkt "3" läste jag i Bloindinbellas blogg förut om dersa förhållande.
Jag tycker det låter så jäkla bra och sunt. Det är så det borde vara.
Inte alla som klarar det. Eller inte alla som vill ha det så heller tror jag.
Men jag tror alla hade mått bättre om dom hade haft det så.

OM båda parterna är med på att ha det så, så mår man mycket bättre.


"3. Vi sätter inte upp regler för varandra. Det finns inget Nils absolut inte får göra. Visst skulle han vara otrogen gör jag ju slut men jag kan ju inte förbjuda honom till det, han är en fri människa. Händer det så händer det och då är det goodbye. Att lita på vandra räcker, då krävs inga regler. Regler bryts bara i alla fall och att bygga ett förhållande på små töntiga löften som bryts förstör bara relationen och den trygga grunden. “Du lovade att komma hem den tiden” är ett bra exempel. Hade han inte behövt lova något han han ju heller inte varit sen och jag hade sluppit titta på klockan och blivit sur. Frihet och att man kan lita på varandra är allt som krävs, inte en regler!  /blondinbella"


Bra tjej det där tycker jag.
Duktig och driftig!

 



Hugs Gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0