.Äntligen är skiten över.


YES!!! Sista dagen var igår.
Var som en tygnd som hade lagt sig på mitt bröst som bara blåste bort.
Usch vilka 3 hemska dagar! ALDRIG MER.

Visst jag kan var med på sånt, men när det är vuxna människor som inte fattar...
eller rättare sagt inte tar en fobi på allvar då vill jag inte vistas i samma lokal som dom helst.
Då är man inte smart som vuxen om man bara ignonerar ett problem.
Ja, men tur att det är över iaf.

Imorn blir det en lång dag. Ska jobba extra på morgonen 06.20-12.30 sen därefter ska jag till ibilty kl 13.00-16.00,sen efter det ska jag & Pat åka och handla. Vi har typ inget hemma.


Nej nu ska jag kolla lite på TV.
Ska frsöka skriva här lite mer.



Hugs Gabrielle

Kommentarer
Postat av: maddie

jo jag vet den e lite dyr :(



vad e det som du har gjort som vart jobbigt?



puss

2009-11-21 @ 17:41:07
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0