Thursday night


Nu har jag kollat färdigt på dom 2 senaste avsnitten av Paradise Hotel.
Fyfan säger jag bara :( Catja spelade ut Peter! Fattar inte?
Andreas är äcklig, gillar verkligen inte honom. Gillade honom i början,
men verkligen inte längre. Jag gillar Cimon, Kristoffer och Jackie är för skön =).

Måste sova, ska upp 5 imorgon också. Sen är man ledig, så skönt.
Måste göra smörgåsar till imorgon =).

Har iaf fått upp ljusslingan som jag köpte på Chilli häromdagen.
Den hänger så fint i hallen :).


Tjusigt? Me like very much!



Mina nya skor från Nelly. Så heta! 249kr bara.



Handlade även varsinn chokladadventskalander till mig och Patrik igår :)




JULBORD PÅ LÖRDAG DÅ!! hahah.



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så snyggt det blev med ljusslingan! Och du har gjort ett riktigt klipp på skorna! Det var en billig peng för så snygga skor.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg.

2009-12-19 @ 11:13:18
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0