Längesen jag ......


Har inte skrivit här på år och dag! Synd!
Har bara inte känt för det eller orkat.
Nu är det ju 3.e advent :) Det går framåt!
Jag älskar jul och julafton =) och nyår med.

Verkar inte vara många som gillar jul.
Folk blir så stressade av jul. Men varför?
Det är bara att ta det i sin takt och ta det lungt =)

Jag tycker det är supermysigt med jul, alla lampor, ljusstakar, julpynt.
Nåt jag saknar & väntar på är snön. Det snöade förut, men det har ju knappt lagt sig.
Lagt sig lite på gräset o trottoarerna....men det är väl borta om några timmar antagligen :(.

Sa jobba imorn (idag), vill inte, usch fyfan!!!
Jobba på en söndag och med dom där...

Men tänkte kolla vidare på "mannen med järnmasken" nu...
Sen ska jag även lägga upp bilderna från mitt jobbs julbord nåndag...



Hugs Gabrielle

Kommentarer
Postat av: maddie

Lr hur var det lite saker?! Vet att grejerna e lite dyrare än vanligt smink men jag tror jag har blivit lite blåst! :/

2009-12-16 @ 10:24:11
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0