Jul & snart nyår...



Tråkigt att jag aldrig skriver här längre, men det har bara blivit så tyvärr :(
Vart mycket nu i december såklart. Mycket julklappar som skulle handlas, julpynt, julgran m.m.

Min julafton var bra =) Fick mycket bra & fina saker. Även luci & Vilgott fick fina julklappar. Jag fick pengar, smycketräd, presentkort, duschcream, loation, parfym, tröja, halsband, ring m.m. Av min fästman fick jag en jättefin Dior nessesär, diorparfym & dior bodycream. Luktar jätte gott.

Snart är det nyår och snart nytt år och ja, snart 1.a januari då med andra ord. 1.a januari firar jag & min kille 8 år ihop, det är länge...hahahah. Vi tänkte hitta på nåt mysigt då, får se vad som händer =).

Färgat mitt hår nu också, gjorde det några dagar innan julafton. Jag är fruktansvärt nöjd. Älskar det♥. Men nästa gång jag färgar det funderar jag på att lägga i några fler chkladbruna slingor. Hon la i 3 olika slingor. Blonda, ljusbruna och några få smala cholkadbruna. Så nästa gång blir det nog lite mer chokladbruna tror jag =) men jag är väldigt nöjd.


Där är min nya hårfärg






Vi har sterliserat Luci nu, därav tratten på detta kort. Men tratten är avtagen nu.



Våran fina gran :) Mindre en vanliga, men söt.



Vilgott & Luci på annandagen. Så söta. Så kul att dom funkade ihop.





Tänkte lägga upp mer från julafton & även från postenfesten.
Får se när det blir av.



Hugs Gabrielle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0