Historia!


Hahah ja, d var ju ett tag sen man var här inne o bloggade.
Har bara inte haft lust, verkligen inte. Har ju tid, men ingen lust :(.

Idag är d Fredag, då ska man väl vara glad, men d är jag inte.
Har så fruktansvärt tråkigt så jag dööööör!
Vill att Jennifer (min lillasyster) ska komma hit, men hon orkar inte tydligen :(!!!
Ja, d är ju så att min kille är i Polen så jag är ensam hemm tills på Söndag eller Måndag!

Fan vad tråkigt d är att vara själv, har inte ens ätit middag för jag orkar inte laga mat! Kommer väl bli så att jag köper nån fetto-mat istället, fast det vill jag inte heller, eller så får jag banta idag? Kommer väl bli så imorn med? Är ju själv imorn också. Bantningshelg helt eneklt!

OJ, vilken positivt inlägg, eller??

Är lite sur för att jag vaknade så sent med. Hade ju tänkt dra till arbetsförmedlingen idag och lämna min lapp, och handla lite osv. Men inget av det hann man med eftersom jag vanade kl 15.00 :(!
Får se vad som blir av denna kväll! Inte mycket gissar jag.


Här har ni en grym video med en grym kille.....








Hugs Gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0